klientu aptarnavimas kaip prisijaukinti klienta

„Boso valanda su S. Jovaišu“: J. Pocienė apie tai, kaip prisijaukinti klientą

Autorius: Delfi TV

Klientų aptarnavimas, 2016 03 24

Tikriausiai kiekvienas verslininkas žino – raktas į sėkmę yra patenkintas ir ištikimas klientas. Bet ką daryti, kai bendrauti ir palaikyti draugiškus santykius nesiseka? Šioje „Boso valanda su S. Jovaišu“ laidoje viskas apie pagrindines bendravimo su klientais klaidas bei kaip jų išvengti. Apie tai pasakoja klientų aptarnavimo ekspertė Jolanta Pocienė. Jau pačioje pokalbio pradžioje pašnekovė pabrėžia, kad verslo sėkmę dažnai lemia aptarnaujantis personalas. „Nors Lietuvoje labai retai atėjus į parduotuvę, kavinę ar kitą vietą gali aptarnauti nedraugiškai ar grubiai, neseniai susidūriau su itin nemalonia situacija. Vienoje saldumynų parduotuvėje pardavėja buvo labai pikta, bendravo nepagarbiu tonu. Tai mane iš karto nukėlė į prieš du dešimtmečius vyravusią situaciją… Net aptarnaujančio personalo intonacija klientui gali reikšti daug ką“, – pasakojo J. Pocienė. Kaip išvengti tokių kuriozų savo versle? Kodėl bendravimas su klientais yra itin svarbu? Galų gale, kokias dažniausias klaidas daro lietuviai verslininkai? Apie visą tai laidoje. Kassavaitinėje laidoje „Boso valanda su S. Jovaišu“ aptariami skirtingi klausimai, susiję su vadovavimu bei vadyba, kalbinamas vis kitas pašnekovas. Laidų metu nagrinėjama problematika aprašoma Sauliaus Jovaišo knygoje „Boso valanda: kasdienė šiuolaikinio vadovo knyga“, kurią leidžia leidykla „Baltos lankos”.

 

Skaitykite daugiau: www.delfi.lt

Summary
„Boso valanda su S. Jovaišu“: J. Pocienė apie tai, kaip prisijaukinti klientą
Article Name
„Boso valanda su S. Jovaišu“: J. Pocienė apie tai, kaip prisijaukinti klientą
Description
Tikriausiai kiekvienas verslininkas žino - raktas į sėkmę yra patenkintas ir ištikimas klientas. Bet ką daryti, kai bendrauti ir palaikyti draugiškus santykius nesiseka?
Author
Publisher Name
Mažeika ir Partneriai
Publisher Logo

Kitos įžvalgos:

Strategija

2020 03 24

Versle – kaip gamtoje: išliks geriausiai prisitaikę prie pokyčių

Nepaisant nežinomybės, kurią verslas patiria akistatoje su pasauline koronaviruso pandemija, į iškilusius ekonominius iššūkius turėtume žiūrėti kaip į…

Žmogiškieji ištekliai

2020 03 24

Lyderio iššūkis: kaip efektyviai komunikuoti su darbuotojais krizės metu?

Kas atsitinka krizės metu? Kylant nerimui ir stresui, pradeda dominuoti už emocijas atsakinga smegenų dalis, o pažinimas ir…

Vadyba

2020 03 24

Koronaviruso grėsmės akivaizdoje: 4 skubūs sprendimai Lietuvos verslui

Koronaviruso poveikis verslui įgauna vis didesnį mastą. Retėja keliaujančiųjų srautai oro uostuose, kelionių agentūros ir oro linijos atšaukia…

Vadyba

2019 10 24

3 būtinos sąlygos, kad valdyba kurtų realią vertę

Dirbdamas su savo klientais ir bendraudamas su verslų savininkais bei įmonių vadovais priėjau išvados, kad daugumos įmonių valdybos…

Strategija

2019 10 24

Laikas pereiti į puolimą

Eksponentinis pokyčių greitis „Harward Business Review“ atliktas tyrimas parodė, kad 2000 - 2017 m. laikotarpiu iš „Fortune 500“ (didžiausių…

Vadyba

2019 10 24

Nepriklausomi valdybos nariai: kas jie tokie?

Tam, kad valdybos veiklos modelis veiktų efektyviai ir kurtų realią vertę įmonės savininkams bei vadovybei, būtina tinkama valdybos…

Vadyba

2019 05 08

Kada laikas savininkui verslo valdymą perduoti samdomam vadovui? Atsakymas – laiku

Ką reiškia mano atsakymas? Pirmiausia tai, kad Lietuvoje itin dažnai verslo savininkai pernelyg vėlai pradeda galvoti apie verslo…

Vadyba

2019 05 08

5 dažniausiai daromos besitraukiančių savininkų klaidos

Kaip svarbu laiku į verslą įsileisti samdomą vadovą, jau kalbėjome. Ne ką mažiau svarbu tą padaryti tinkamai. Tačiau…

Vadyba

2019 05 08

Vadovas jau jau pasamdytas. Ką veiks savininkas?

Kiek anksčiau rašiau apie tai, kad neretai nuo verslo valdymo atsitraukęs savininkas dėl įvairių priežasčių vėl grįžta vadovauti…