klientu aptarnavimas kaip prisijaukinti klienta

„Boso valanda su S. Jovaišu“: J. Pocienė apie tai, kaip prisijaukinti klientą

Autorius: Delfi TV

Klientų aptarnavimas, 2016 03 24

Tikriausiai kiekvienas verslininkas žino – raktas į sėkmę yra patenkintas ir ištikimas klientas. Bet ką daryti, kai bendrauti ir palaikyti draugiškus santykius nesiseka? Šioje „Boso valanda su S. Jovaišu“ laidoje viskas apie pagrindines bendravimo su klientais klaidas bei kaip jų išvengti. Apie tai pasakoja klientų aptarnavimo ekspertė Jolanta Pocienė. Jau pačioje pokalbio pradžioje pašnekovė pabrėžia, kad verslo sėkmę dažnai lemia aptarnaujantis personalas. „Nors Lietuvoje labai retai atėjus į parduotuvę, kavinę ar kitą vietą gali aptarnauti nedraugiškai ar grubiai, neseniai susidūriau su itin nemalonia situacija. Vienoje saldumynų parduotuvėje pardavėja buvo labai pikta, bendravo nepagarbiu tonu. Tai mane iš karto nukėlė į prieš du dešimtmečius vyravusią situaciją… Net aptarnaujančio personalo intonacija klientui gali reikšti daug ką“, – pasakojo J. Pocienė. Kaip išvengti tokių kuriozų savo versle? Kodėl bendravimas su klientais yra itin svarbu? Galų gale, kokias dažniausias klaidas daro lietuviai verslininkai? Apie visą tai laidoje. Kassavaitinėje laidoje „Boso valanda su S. Jovaišu“ aptariami skirtingi klausimai, susiję su vadovavimu bei vadyba, kalbinamas vis kitas pašnekovas. Laidų metu nagrinėjama problematika aprašoma Sauliaus Jovaišo knygoje „Boso valanda: kasdienė šiuolaikinio vadovo knyga“, kurią leidžia leidykla „Baltos lankos”.

 

Skaitykite daugiau: www.delfi.lt

Summary
„Boso valanda su S. Jovaišu“: J. Pocienė apie tai, kaip prisijaukinti klientą
Article Name
„Boso valanda su S. Jovaišu“: J. Pocienė apie tai, kaip prisijaukinti klientą
Description
Tikriausiai kiekvienas verslininkas žino - raktas į sėkmę yra patenkintas ir ištikimas klientas. Bet ką daryti, kai bendrauti ir palaikyti draugiškus santykius nesiseka?
Author
Publisher Name
Mažeika ir Partneriai
Publisher Logo

Kitos įžvalgos:

Klientų aptarnavimas

2021 04 19

Žmonių ir technologijų sąveika - klientų aptarnavimo ateitis

Paslaugų kraustymasis į virtualią erdvę vyko jau nemažai metų, tačiau COVID-19 pandemija suteikė didžiulį pagreitį šiai skaitmeninei transformacijai.…

Žmogiškieji ištekliai

2021 03 30

Personalo valdymas pandemijos metu: ilgoms diskusijoms laiko neliko

Pamenate begalines diskusijas įmonėse, kokias sąlygas ir kokiomis aplinkybėmis sudaryti darbuotojams dirbti lanksčiu grafiku – dalį laiko iš…

Vadyba

2021 03 18

Valdybos turi kurti pridėtinę vertę

Gintautas Mažeika, verslo konsultacijų UAB „Mažeika ir partneriai“ vadovaujantis partneris, pataria, kada įmonėms verta kurti valdybas. Jis primena,…

Tiekimo grandinė

2021 03 18

Tiekimo grandinė: vyksta esminiai pokyčiai

Pasaulis jau daugiau nei metus mėgina susidoroti su žmogiškaisiais ir ekonominiais iššūkiais, kuriuos sukėlė pandemija. Reaguodami į „kovidinę“…

Projektų valdymas

2021 03 18

Strateginių pokyčių valdymas: sėkmės veiksniai pandemijos metu

Vytenis Kudinskas, Verslo valdymo paslaugų bendrovės „Mažeika ir partneriai” partneris, projektų portfelio valdymo praktikos grupės vadovas, ReShape! Business…

Projektų valdymas

2021 02 25

Projektų valdymas: pandemijos pamokos ir iššūkiai

Pandemija atsėlino jau prieš metus, ir per šį laikotarpį daugeliui verslų teko pripažinti: be pokyčių – nė iš…

Strategija

2021 02 04

Verslo strategija: laikas užkurti antrą variklį

2020-aisiais pasaulį užgriuvusi pandemija daugelį verslų užvertė sunkiai išsprendžiamais rebusais, o didžiausią sumaištį – kaip ir žmonių gyvenimuose…

Strategija

2020 07 16

Krizė yra metas užduoti strateginį klausimą: kaip keisti verslą, kad jis būtų reikalingas

Ar ir toliau verta važiuoti prieš traukinį? Ar ir toliau verta stengtis išsaugoti verslą, kuris ir taip jau…

Vadyba

2020 06 10

„Boso valanda su S. Jovaišu”: vadovaujantis partneris Gintautas Mažeika

UAB "Mažeika ir partneriai" vadovaujantis partneris Gintautas Mažeika apie verslo savininkų ir vadovų elgesį krizės metu: laimi šaltas…