klientu aptarnavimas kaip prisijaukinti klienta

„Boso valanda su S. Jovaišu“: J. Pocienė apie tai, kaip prisijaukinti klientą

Autorius: Delfi TV

Klientų aptarnavimas, 2016 03 24

Tikriausiai kiekvienas verslininkas žino – raktas į sėkmę yra patenkintas ir ištikimas klientas. Bet ką daryti, kai bendrauti ir palaikyti draugiškus santykius nesiseka? Šioje „Boso valanda su S. Jovaišu“ laidoje viskas apie pagrindines bendravimo su klientais klaidas bei kaip jų išvengti. Apie tai pasakoja klientų aptarnavimo ekspertė Jolanta Pocienė. Jau pačioje pokalbio pradžioje pašnekovė pabrėžia, kad verslo sėkmę dažnai lemia aptarnaujantis personalas. „Nors Lietuvoje labai retai atėjus į parduotuvę, kavinę ar kitą vietą gali aptarnauti nedraugiškai ar grubiai, neseniai susidūriau su itin nemalonia situacija. Vienoje saldumynų parduotuvėje pardavėja buvo labai pikta, bendravo nepagarbiu tonu. Tai mane iš karto nukėlė į prieš du dešimtmečius vyravusią situaciją… Net aptarnaujančio personalo intonacija klientui gali reikšti daug ką“, – pasakojo J. Pocienė. Kaip išvengti tokių kuriozų savo versle? Kodėl bendravimas su klientais yra itin svarbu? Galų gale, kokias dažniausias klaidas daro lietuviai verslininkai? Apie visą tai laidoje. Kassavaitinėje laidoje „Boso valanda su S. Jovaišu“ aptariami skirtingi klausimai, susiję su vadovavimu bei vadyba, kalbinamas vis kitas pašnekovas. Laidų metu nagrinėjama problematika aprašoma Sauliaus Jovaišo knygoje „Boso valanda: kasdienė šiuolaikinio vadovo knyga“, kurią leidžia leidykla „Baltos lankos”.

 

Skaitykite daugiau: www.delfi.lt

Summary
„Boso valanda su S. Jovaišu“: J. Pocienė apie tai, kaip prisijaukinti klientą
Article Name
„Boso valanda su S. Jovaišu“: J. Pocienė apie tai, kaip prisijaukinti klientą
Description
Tikriausiai kiekvienas verslininkas žino - raktas į sėkmę yra patenkintas ir ištikimas klientas. Bet ką daryti, kai bendrauti ir palaikyti draugiškus santykius nesiseka?
Author
Publisher Name
Mažeika ir Partneriai
Publisher Logo

Kitos įžvalgos:

Strategija

2020 07 16

Krizė yra metas užduoti strateginį klausimą: kaip keisti verslą, kad jis būtų reikalingas

Ar ir toliau verta važiuoti prieš traukinį? Ar ir toliau verta stengtis išsaugoti verslą, kuris ir taip jau…

Vadyba

2020 06 10

„Boso valanda su S. Jovaišu”: vadovaujantis partneris Gintautas Mažeika

UAB "Mažeika ir partneriai" vadovaujantis partneris Gintautas Mažeika apie verslo savininkų ir vadovų elgesį krizės metu: laimi šaltas…

Tiekimo grandinė

2020 06 09

Naujos problemos – šansas drąsioms idėjoms

Kad keletas visuotinio užsidarymo namuose mėnesių negrįžtamai pakeis didelės dalies vartotojų įpročius sutaria dauguma verslo specialistų, apie dėl…

Tiekimo grandinė

2020 06 09

Netikėtos galimybės išbandymų metu – ar jos virs ilgalaike sėkme?

Ekonomikos sukrėtimai be įvairiausių išbandymų jos dalyviams įdomūs ir tuo, kad suformuoja netikėtas galimybes. Dabartinis laikotarpis – ne…

Vadyba

2020 04 20

Kaip mikroorganizmas galutinai skaitmenizuos verslo pasaulį

Be ekonominės krizės pranašavimo, tampa aišku ir tai, kad COVID-19 radikaliai paspartins skaitmeninės ateities įsigalėjimą. Ne vienam norinčiam…

Vadyba

2020 04 20

Išgyventi krizę nepakanka – metas ja pasinaudoti

Kas yra sunkiausia verslo savininkui ir vadovui užklupus žaibiškai krizei, kai dar regis vakar buvo tvirtinami objektyviais rodikliais…

Strategija

2020 03 24

Versle – kaip gamtoje: išliks geriausiai prisitaikę prie pokyčių

Nepaisant nežinomybės, kurią verslas patiria akistatoje su pasauline koronaviruso pandemija, į iškilusius ekonominius iššūkius turėtume žiūrėti kaip į…

Žmogiškieji ištekliai

2020 03 24

Lyderio iššūkis: kaip efektyviai komunikuoti su darbuotojais krizės metu?

Kas atsitinka krizės metu? Kylant nerimui ir stresui, pradeda dominuoti už emocijas atsakinga smegenų dalis, o pažinimas ir…

Vadyba

2020 03 24

Koronaviruso grėsmės akivaizdoje: 4 skubūs sprendimai Lietuvos verslui

Koronaviruso poveikis verslui įgauna vis didesnį mastą. Retėja keliaujančiųjų srautai oro uostuose, kelionių agentūros ir oro linijos atšaukia…