Klientai ir pasiekimai Prekybos sektorius Didelė prekybos įmonė neefektyviai valdo antrinę logistiką Pakeitus transportavimo modelį, antrinės logistikos sąnaudos sumažėjo 21 proc./sutaupyta 0,25 mln. EUR per metus. Gamybos sektorius Greitai auganti gamybos įmonė susiduria su augimo iššauktais sunkumais Įdiegtas efektyvus verslo valdymo modelis leido per 3 metus pajamas išauginti 2,3 karto, o EBITDA – 6 kartus Paslaugų sektorius Dėl prasto klientų aptarnavimo prarandami pardavimai Po pritaikytų efektyvių sprendimų aptarnavimo kokybės vertinimas per 5 mėn. pagerėjo 21 proc. Paslaugų sektorius Prarastas konkurencinis pranašumas ir lyderio pozicija Pritraukta 5 mln. EUR naujų investicijų, EBITDA marža pakilo iki 40 proc. Prekybos sektorius Neefektyvus atsargų/užsakymų valdymas Daugiau nei 20 metų veikianti, nedidelė specializuota mažmeninės prekybos įmonė X* (pajamos – 2,8 mln. EUR) turi nuosavų… Finansų sektorius Žema klientų aptarnavimo kokybė Finansų sektoriaus bendrovė X* teikia finansines paslaugas verslo ir privatiems klientams daugiau kaip 70 teritorinių padalinių visuose šalies… Prekybos sektorius Nepagrįstai dideli pirminės logistikos kaštai Daugiau nei 20 metų Lietuvos rinkoje veikianti didelė įmonių grupė X* (pajamos – 68 mln. EUR), užsiimanti didmenine… Prekybos sektorius Prekybos įmonė susiduria su sandėlio valdymo problemomis Didelė prekybos įmonė X* (pajamos – 45 mln. EUR) turi savo mažmeninį tinklą, o taip pat ir pristato…