Klientai ir pasiekimai

Prekybos sektorius

Didelė prekybos įmonė neefektyviai valdo antrinę logistiką

Pakeitus transportavimo modelį, antrinės logistikos sąnaudos sumažėjo 21 proc./sutaupyta 0,25 mln. EUR per metus.

Gamybos sektorius

Greitai auganti gamybos įmonė susiduria su augimo iššauktais sunkumais

Įdiegtas efektyvus verslo valdymo modelis leido per 3 metus pajamas išauginti 2,3 karto, o EBITDA – 6 kartus

Paslaugų sektorius

Dėl prasto klientų aptarnavimo prarandami pardavimai

Po pritaikytų efektyvių sprendimų aptarnavimo kokybės vertinimas per 5 mėn. pagerėjo 21 proc.

Paslaugų sektorius

Prarastas konkurencinis pranašumas ir lyderio pozicija

Pritraukta 5 mln. EUR naujų investicijų, EBITDA marža pakilo iki 40 proc.

Prekybos sektorius

Neefektyvus atsargų/užsakymų valdymas

Daugiau nei 20 metų veikianti, nedidelė specializuota mažmeninės prekybos įmonė X* (pajamos – 2,8 mln. EUR) turi nuosavų…

Finansų sektorius

Žema klientų aptarnavimo kokybė

Finansų sektoriaus bendrovė X* teikia finansines paslaugas verslo ir privatiems klientams daugiau kaip 70 teritorinių padalinių visuose šalies…

Prekybos sektorius

Nepagrįstai dideli pirminės logistikos kaštai

Daugiau nei 20 metų Lietuvos rinkoje veikianti didelė įmonių grupė X* (pajamos – 68 mln. EUR), užsiimanti didmenine…

Prekybos sektorius

Prekybos įmonė susiduria su sandėlio valdymo problemomis

Didelė prekybos įmonė X* (pajamos – 45 mln. EUR) turi savo mažmeninį tinklą, o taip pat ir pristato…