Ryšių su klientais valdymas
Pagalvokite apie įmonę, kurios lojalus klientas esate. Kas formuoja Jūsų supratimą apie šią kompaniją? Puikaus dizaino kompanijos logotipas? Būdas, kuriuo ryšių su klientais sistema seka Jūsų pirkimus ir siunčia specialius pasiūlymus? Turbūt, ne. Greičiausiai, Jūs esate lojalus kompanijai, nes susiduriate su pardavėju, klientų aptarnavimo darbuotoju ar techniku, kuris Jus visada aptarnauja greitai, tiksliai ir draugiškai.
Geriausiai klientus aptarnaujančių įmonių personalas yra paslaugus ir tokios įmonės jau sukūrė ryšių su klientais valdymo sistemas, jas vysto bei realizavo šiuolaikinio bendravimo su klientais formas. Demonstruojamos galimybės, ką iš tiesų galima padaryti dėl klientų. Organizacijos, kurios dar tik siekia puikaus aptarnavimo, klausia: kaip turėtumėme keistis?
Mes neteikiame konsultacijų apie tai, kaip įsidiegti efektyvią ryšių su klientais valdymo sistemą. Mes, kartu su klientu, praktiškai įdiegiame ją nuo A iki Z.
Mes tikime, kad:
- Gerą klientų aptarnavimą lemia organizacijos vadovo ar savininko požiūris į šį procesą;
- Gyvename santykių ir patirčių laikais. Tai reiškia, kad klientas liks ištikimas Jums tol, kol jaus, jog visi jo lūkesčiai yra išpildomi;
- Geras klientų aptarnavimas kainuoja, tačiau kur kas daugiau kainuoja prarasti pardavimus, o galiausiai – ir klientus;
- Sukūrus tinkamą ryšių su klientais valdymo sistemą, per nuolatos gaunamą grįžtamąjį ryšį, patys klientai padeda organizacijai tobulinti aptarnavimą;
- Klientų aptarnavimo rodikliai privalo būti susieti su vadovų ir darbuotojų motyvacine sistema;
- Sukūrus ir tinkamai įdiegus efektyvią ryšių su klientais valdymo sistemą, priklausomai nuo sektoriaus, kuriame veikia įmonė, pirkimų krepšelis padidėja nuo 13 iki 28 proc., o po dvejų – trejų metų jis išauga iki 52 proc.

Telephone No.+370 615 81 657