Ryšių su klientais valdymas

Pagalvokite apie įmonę, kurios lojalus klientas esate. Kas formuoja Jūsų supratimą apie šią kompaniją? Puikaus dizaino kompanijos logotipas? Būdas, kuriuo ryšių su klientais sistema seka Jūsų pirkimus ir siunčia specialius pasiūlymus? Turbūt, ne. Greičiausiai, Jūs esate lojalus kompanijai, nes susiduriate su pardavėju, klientų aptarnavimo darbuotoju ar techniku, kuris Jus visada aptarnauja greitai, tiksliai ir draugiškai.

Geriausiai klientus aptarnaujančių įmonių personalas yra paslaugus ir tokios įmonės jau sukūrė ryšių su klientais valdymo sistemas, jas vysto bei realizavo šiuolaikinio bendravimo su klientais formas. Demonstruojamos galimybės, ką iš tiesų galima padaryti dėl klientų. Organizacijos, kurios dar tik siekia puikaus aptarnavimo, klausia: kaip turėtumėme keistis?

Mes neteikiame konsultacijų apie tai, kaip įsidiegti efektyvią ryšių su klientais valdymo sistemą. Mes, kartu su klientu, praktiškai įdiegiame ją nuo A iki Z.

Mes tikime, kad:

  • Gerą klientų aptarnavimą lemia organizacijos vadovo ar savininko požiūris į šį procesą;
  • Gyvename santykių ir patirčių laikais. Tai reiškia, kad klientas liks ištikimas Jums tol, kol jaus, jog visi jo lūkesčiai yra išpildomi;
  • Geras klientų aptarnavimas kainuoja, tačiau kur kas daugiau kainuoja prarasti pardavimus, o galiausiai – ir klientus;
  • Sukūrus tinkamą ryšių su klientais valdymo sistemą, per nuolatos gaunamą grįžtamąjį ryšį, patys klientai padeda organizacijai tobulinti aptarnavimą;
  • Klientų aptarnavimo rodikliai privalo būti susieti su vadovų ir darbuotojų motyvacine sistema;
  • Sukūrus ir tinkamai įdiegus efektyvią ryšių su klientais valdymo sistemą, priklausomai nuo sektoriaus, kuriame veikia įmonė, pirkimų krepšelis padidėja nuo 13 iki 28 proc., o po dvejų – trejų metų jis išauga iki 52 proc.
Summary
Ryšių su klientais valdymas
Service Type
Ryšių su klientais valdymas
Provider Name
Mazeika ir Partneriai,
Olimpiečių g. 1-49,Vilnius,Vilnius-09235,
Telephone No.+370 615 81 657
Area
Lietuva
Description
Pagalvokite apie įmonę, kurios lojalus klientas esate. Kas formuoja Jūsų supratimą apie šią kompaniją? Puikaus dizaino kompanijos logotipas?

Kita veikla:

Savininko atsitraukimas nuo aktyvaus verslo valdymo

Verslo įkūrėjo atsitraukimas nuo verslo valdymo yra labai didelis ir sudėtingas pokytis ne tik pačiam savininkui, bet ir…

Plačiau

Turimo potencialo išnaudojimas

Gebėti įžvelgti naujas galimybes, paversti jas apčiuopiamais rezultatais ir išnaudoti turimą potencialą yra esminis nuolatinio konkurencingumo ir pelningumo…

Plačiau

Verslo strategija

Gerai parengta verslo strategija yra labai galinga priemonė laimėti, nes suteikia verslui esminį pranašumą prieš aiškios strategijos neturinčius…

Plačiau

Projektų portfelio valdymas

Gyvename ribotų išteklių pasaulyje, todėl dirbti be prioritetų ir kontrolės – pernelyg didelė prabanga. Nereikėtų vadovautis tuo, jog…

Plačiau

Subalansuotų rodiklių sistema

Subalansuotų rodiklių sistema yra kertinis veiklos valdymo įrankis, leidžiantis, pasitelkus skirtingus efektyvumo rodiklius, kontroliuoti strategijos įgyvendinimą ir pasiekti…

Plačiau

Tiekimo grandinės valdymas

Sustyguota tiekimo grandinė versle yra gyvybiškai svarbi – dėmesio centre turi atsidurti klientų poreikiai. Būtent pagal šiuos poreikius…

Plačiau

Pirkimai

Jei bendrovė pardavimų pajamas padidina dešimtadaliu, jos pelnas, tikėtina, padidės keliais procentais. Tuo tarpu, kokia suma sumažinsime sąnaudas,…

Plačiau

Laikinų vadovų paslaugos

Šiandien itin dinamiškoje verslo aplinkoje vis dažniau susiklosto aplinkybės, kai verslo sprendimai turi būti įgyvendinami nedelsiant. Greitas įmonės…

Plačiau